2013. augusztus 14., szerda

Új könyvek a polcomon- Július


Mostanában rengeteg dolgom akadt, és teljesen kiment a fejemből a júliusban beszerzett könyveimről szóló bejegyzés, de most pótolom.

Júliusban is egész sok könyvvel gyarapodott a gyűjteményem, már ott tartok, hogy nagyon csináltatni kéne egy új polcot. A sok akciónak köszönhetően több olyan kötetet is beszereztem, amire már régóta vágytam.
Ilyen Valente-től a Marija Morevna és a Halhatatlan, mert imádom az írónő stílusát, Tim Burton Karácsonyi lidércnyomása (igen, fanatikus Tim Burton- rajongó vagyok), és Pittacus Lore-tól  A Negyedik. Még régen láttam filmen és tetszett, kíváncsi leszek, mennyivel jobb a könyv.
Kaptam még két könyvet a Fumax kiadótól, (köszön szépen nekik), amik szintén előkelő helyen álltak a kívánságlistámon. Az egyik Mark Lawrence Tövisek hercege című regénye, amit épp most olvasok, és eddig nagyon jó, a másik pedig James S.A. Corey A leviatán ébredése című scifi, ami a fülszöveg alapján nagyon izgalmasnak ígérkezik.

Beszereztem még On Sai Calderonját, amitől eldobtam az agyam, nagyon tetszett, Joe Hill Szív alakú doboz című könyvét, a Hotel az Édes és a Keserű sarkán c. kötetet, illetve egy hatalmas albumot, a Latin-Amerika a kondorkeselyű szemévelt, ami tényleg meseszép képeket tartalmaz és csak 800 Ft volt. Bűn lett volna kihagyni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése