2012. december 31., hétfő

2012- év végi összegzés


Nagyon jó év volt 2012 olvasás szempontjából, ezért gondoltam, csinálok egy kis összefoglalót.

 Biztosan állíthatom, hogy idén olvastam eddig a legtöbb könyvet, pontosan 183-at, ez kb. 53356 oldal összesen. Ezt leginkább a moly.hu-nak köszönhetem, ahol nagyon kedves embereket ismertem meg, és általuk sok, számomra új könyvet is. Örülök, hogy ehhez a közösséghez tartozhatok. :)

 33 magyar könyv van az idei listán, ebből 13 kortárs szerző tollából. Erre a számra különösen büszke vagyok, mert nem igazán olvastam eddig magyar szerzőktől, de idén több kedvenc magyar íróm is lett.
Akik különösen belopták magukat a szívembe közülük:
Szabó Magda: 2012-ben olvastam tőle az első könyvemet, Az ajtót (értékelésem itt), ami azonnal kedvenc lett.
Raana Raas: rajongója lettem, nagyon tehetséges. (Bejegyzés a Csodaidők sorozatról itt)
Ta-Mia Sansa: fantasztikus írónő, és a molyon váltott néhány szóból nekem nagyon kedves, szimpatikus embernek tűnik. (blogbejegyzés a Forradásokról itt)
Schäffer Erzsébet: vele is idén "találkoztam" először és rögtön megfogott egyszerű, szerethető stílusával. (Blogbejegyzés itt)

8 hangoskönyvet hallgattam, azt hiszem, ez is rekord, mert eddig nem nagyon hallgattam könyveket.

A Leg-ek:
Legszebb borítóSarah Addison Allen-Édes élet
Legjobban tetszettek- külföldi Top3:
Karen Marie Moning: Új nap virrad- Tündérkrónikák 5.
Gail Carriger: Soulless- Lélektelen
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz
Leggyengébbek- Top3:
Helen Cross- Szerelmem nyara
Iain Banks: A darázsgyár
Elizabeth Chandler: Akit egy angyal megcsókolt

2012-ben 37 könyvet happoltam ( happolt könyvek listája), kettőt nyertem,  azt, hogy hány könyvet vettem vagy kaptam, azt már nem tudom összeszámolni sajnos, majd jövőre jobban figyelek erre.

Idén kezdtem el írni a blogomat is, május óta (akkor indult az oldalam) ezzel együtt 89 bejegyzés született, ezalatt kb. 4600 oldalmegjelenítés volt, aminek nagyon örülök.
Van az oldalamnak 4 követője is, ami nem sok, de én azért örülök nekik is. :)

Szerintem ez nem is rossz statisztika egy évre. :D
Kívánom, hogy 2013 legyen mindenkinek boldog, könyvekben gazdag év!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése