2013. április 22., hétfő

Könyvfesztiváli megjelenések- amik a kívánságlistámra kerültek


Most hétvégén volt Pesten a XX. Könyvfesztivál, amire nem jutottam el nagy bánatomra. Szívesen találkoztam volna más molyokkal, de talán majd a Könyvhéten sikerül összefutni néhányotokkal. :)
Rengeteg könyv jelent meg a fesztiválra, ezek közül válogattam ki azokat, amik felkeltették az érdeklődésemet. Nagyon hosszú lista, nem tudom, mennyit sikerül majd beszerezni belőlük.

Scott Westerfeld- Behemót-  bár még nem olvastam az első kötetet, a Leviatánt sem, nagyon jókat hallottam a sorozatról, ráadásul steampunk, amit én imádok.

Hannu Rajaniemi: Fraktálherceg- a borító gyönyörű

CatherynneM. Valente:  A lány, aki körülhajózta Tündérföldet-szívesen olvasok meséket és ez különösen érdekesnek ígérkezik

Buglyó Gergely: Oni – Szürke vér- magyar szerző, ráadásul fantasy


Eowyn Ivey: A hóleány - a borító nem a legjobb, de a témája annyira érdekes, hogy biztosan el fogom olvasni.


Max Brooks: Zombi túlélő kézikönyv- nagy zombirajongó vagyok, jöhet minden, ami zombis.

Rachel Vincent: Pride- Falka- olvastam a sorozat első kötetét és nagyon szerettem. A második a polcomon várakozik, de biztosan beszerzem a Pride-ot is.

Emylia Hall: Nyarak könyve- szemet gyönyörködtető a borító, és a magyar helyszín miatt nagyon érdekel


Chris Howard: Gyökértelen- a fesztivál egyik legígéretesebb megjelenése

Junot Díaz- Így veszíted el- én voltam az egyik szerencsés előolvasója a könyvnek, és nálam kedvenc lett. (blogbejegyzés itt)


Mitch Albom: Az Idő Ura - a fülszöveg alapján úgy éreztem, kell nekem

Gabi Gleichmann: A halhatatlanság elixírje - magyar származású az író, a könyv pedig családregény. Kíváncsi vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése