2013. június 6., csütörtök

Új könyvek a polcomon- Május


Májusban rengeteg akcióba futottam bele és persze nem bírtam visszafogni magam. :)
A Kossuth kiadó akciójában beszereztem a Füst és Csont leányát Laini Taylortól (értékelés itt) féláron, a Könyvmolyképző gyereknapi leárazását is kihasználtam, és megvettem a Csúfok-trilógiát ( bejegyzésem a könyvekről itt) hihetetlenül olcsón, darabját 750-ért.
A Főnix könyvműhelytől féláron vásároltam meg a Gyökértelent, a Trash-t pedig valamilyen Libri akcióban rendeltem nagyon jó áron.
A Kelly kiadó is nagy kiárusítást tartott, egy csomó könyvüket lehetett 800 Ft-ért beszerezni. Én a Bőrnyakúakat és Gregory Maguire A boszorkány című könyvét választottam.

A postán is remek áron lehet könyvekhez jutni, ott is vettem három kötetet: a Minden, amit tudni akartál az ex*-ről és Diana Peterfreund Ébredj velünk című regénye 490 Ft volt, a Soha ne vegyél el nagylábú nőt! pedig 590 Ft.

Kaptam egy könyvet húgomtól, a Zombiháborút, amire nagyon régen vágytam és amit a jegyzettámogatásából vett nekem 750 Ft-ért. Köszönöm! :)

Vivien Holloway Pokoli szolgálatát (bejegyzés itt) az Aba kiadótól kaptam, itt is köszönet érte, a Cicero kiadó pedig Buglyó Gergely fantasyregényét, az Oni: Szürke vért bocsátotta rendelkezésemre, amit most olvasok éppen. :) Ezt a könyvet is köszönöm!

Happoltam is, összesen 1 könyvet, Goldingtól a Legyek urát, és végre megérkezett a meseszép borítójú Így veszíted el is Díaztól, melynek előolvasója voltam ( véleményem a könyvről itt ).

Remélem a következő hónap is ilyen termékeny lesz! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése