2012. december 27., csütörtök

Könyvek a fa alatt


Szeretem a karácsonyt.Végre pihenhet az ember, tölt egy kis időt a családjával. Nálunk ilyenkor az a szokás, hogy betegre esszük magunkat süteményekből és kártyázunk hajnalig. Nem utolsósorban persze azért is szeretem, mert ilyenkor mindig rengeteg új könyvvel leszek gazdagabb.
Idén is mindenkitől kaptam könyvet is, amit nagyon köszönök nekik.
Nyolc kötettel bővült a gyűjteményem, mindegyikre nagyon vágytam, és most a bőség zavarában nem is tudom, melyikkel kezdjek.
Az új szépségeim:


A szerzők közül már mindenkitől olvastam könyvet korábban és mindegyiket megszerettem, kit ezért, kit azért, kivéve Itó Projektet és Alma Katsut, őket ezután fogom megismerni.

És ami a legjobb, hogy nem kell sokáig várnom az újabb ajándékkönyvekre, mert a szülinapom februárban lesz, és persze van még bőven a kívánságlistámon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése