2012. augusztus 29., szerda

Könyvek amiket várok 3.- Agave kiadó


Az Agave kiadó a blogján nyilvánossá tette a negyedik negyedévre tervezett könyvmegjelenések listáját (katt ide), ebből szedtem össze azokat, amik engem érdekelnek.

Október:
Richelle Mead -A szukkubusz éjszakája ( remélem a magyar borító kicsit kreatívabb lesz a külföldinél)
Imádtam az első kötetet (bejegyzés az első kötetről itt), úgyhogy örülök, hogy hamarosan folytatódik a történet. Van mit behozni, mert ha jól tudom, külföldön már a hatodik résznél tartanak.

Laurell K. Hamilton- Elnyel a sötétség (Merry Gentry-sorozat 7.)
Az egyik kedvenc sorozatomról van szó, lehet, hogy erőszakos és beteg, de én imádom és nagyon várom. :)









November/december:
John Scalzi- Szellemhadtest
Bár az első nálunk megjelent könyvét, a Vének háborúját még nem olvastam (remélem a Szellemhadtest megjelenéséig ezt az elmaradást sikerül pótolni), de eddig csupa jót olvastam az íróról.

 Laurell K. Hamilton- Micah (Anita Blake-sorozat univerzumában játszódó, még korábban megjelent kisregény, a tizenharmadik az életműben, ám szervesen nem alkotja részét a könyveknek. )
Lehet, hogy ciki, de még nem olvastam az Anita Blake sorozatot, csak az első részét, de rajta van a rettentő hosszú várólistámon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése