2013. január 1., kedd

Újévi fogadalmak 2013.

Először is mindenkinek Boldog Újévet Kívánok! Remélem 2013 mindenkinek még jobb lesz és még hasznosabban telik majd, mint 2012, ha már a világvége elmaradt és ezzel nyertünk még egy kis időt.:D

Nem szoktam megfogadni semmit szilveszterkor, de elhatároztam, hogy idén teszek néhány, viszonylag egyszerűen betartható fogadalmat. Ha sikerül tartanom magam a megfogadott dolgokban, akkor ezentúl minden szilveszterkor kitűzök néhány célt magam elé. :D

Könyvekkel kapcsolatban:

  • Minden hónapban elolvasok min. két könyvet.
  • Minden hónapban veszek legalább egy könyvet.
  • Rendszeresen írok a blogomba.
  • Nem hozok ki maximális számú könyvet a könyvtárból, amikor már egy halom könyv vár olvasásra otthon.
  • A polcomon lévő olvasatlan könyveim számát felére csökkentem.

Néhány nem könyves fogadalom:

  • Kevesebb édességet eszek.
  • Nem hagyom a mosogatnivalót másnapra.
  • Vágatok a hajamból.
  • Minden héten meglocsolom a szobanövényeimet.
  • Többet sportolok.
  • Jobban odafigyelek a körülöttem lévő emberekre.
  • Kifestem a folyosót.
Ennyi elég is lesz, nem akarok túlzásokba esni. Mindenki szurkoljon, hogy sikerüljön betartani a fogadalmaimat! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése