2013. szeptember 8., vasárnap

Augusztusi szerzeményeim


Mindenkitől elnézést kérek, amiért ennyire inaktív vagyok mostanában, de rengeteg a munkám, ráadásul az allergiám olyan méreteket öltött, hogy már egy hónapja nem tudok aludni rendesen az állandó szemviszketés és orrdugulás miatt. Teljesen ki vagyok merülve, és emiatt az olvasmányaimmal sem haladok.
Na, ennyit a problémáimról, most lássuk, mely könyvek a legújabb polclakók!

Augusztusban teljesült egy régi vágyam: végre meg tudtam venni Neil Gaiman képregénysorozatát, a Sandmant, ráadásul nagyon akciósan, köszönhetően az Alexandra nagy nyári kiárusításának. El is olvastam őket, és természetesen imádtam, mint mindent, ami Neil Gaiman alkotása. Zseniális. Blogbejegyzést is tervezek róluk, de az még várat magára.

Ezeken kívül még 3 könyvet vettem, egyet pedig kaptam. Scalzitól Az utolsó gyarmatot az Agave kiadótól kaptam, köszönöm szépen nekik, imádom az írót, írok is róla hamarosan.
A másik három kötetet akciósan vásároltam, mindegyik nagyon gyönyörű kívülről, de olvasni még csak az Eleven testeket olvastam, ami egyébként nagyon szórakoztató könyv.

Ui: Ma van az Olvasás Világnapja, úgyhogy olvasson mindenki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése