2013. július 9., kedd

Új könyvek a polcomon- Június


Kicsit megkéstem ezzel a bejegyzéssel, de persze nem maradhat el, úgyhogy össze is szedtem, milyen szépségekkel lettem gazdagabb júniusban.

Szép kis halom gyűlt össze ebben a hónapban is, és meglepően sok kedvenc is lett közülük. Szerintem soha nem olvastam még ennyi jó könyvet egymás után. Neil Gaiman legújabb könyve például nagybetűs KEDVENC lett, és bár az írónak eddig is nagy rajongója voltam, az Óceán az út végénnel önmagát is felülmúlta. Zseniális könyv, olvassátok el mindenképpen!
Másik nagy szerelem volt a Csillagainkban a hiba John Greentől, ami egy szívfájdítóan gyönyörű történet, és engem nagyon meghatott.
Valente A lány, aki körülhajózta Tündérföldet című ifjúsági meseregénye is olyan könyv volt, amivel az írónő rögtön bekerült a top10-be nálam. Eredeti, ötletes és bizarr, ráadásul meseszép a nyelvezete és maga a  könyv is.
A Könyvheti újdonságok közül László Zoltán Egyszervolt című népmesei elemekkel gazdagított urban fantasyja keltette fel legjobban a figyelmem, és nem csalódtam. Nagyon szórakoztató volt például a hétfejű sárkány egy másik arcát is megismerni.
A disztópia-függőségemet Ann Aguirre Menedékjével csillapítottam. Jó választásnak bizonyult, le sem bírtam tenni.
Philip K. Dickkel most ismerkedem, és az Álmodnak-e az androidok elektronikus bárányokkal? úgy gondolom egy hosszú barátság kezdete. ( Bejegyzés a könyvről hamarosan)
John le Carré ezután fog sorra kerülni, ahogy Csukás István új könyve is.
A többi e hónapban beszerzett kötetet még nem olvastam, kivéve a Hunger Games-t, (csak nem angolul, ez az új célom,)  illetve a Virágot Algernonnakot, ami pedig a világ egyik legjobb regénye. Sajnos újonnan nem lehet beszerezni, de sikerült happolnom egyet.

Szép kis könyvkupac! :)
Ti mit happoltatok, vettetek, kaptatok, esetleg nyertetek mostanság?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése